Lördagen var kanon!

Ja, som sagt var ju på fest hemma hos Sarah i lördags. Det blev först middag, som bestod av mig och tre andra tjejer. Vi hade det mycket trevligt, Sarah fick även mina presenter då. Hon fick ett sanning och konskvens spel och handklovar, med svart ludd på! Lite galet, men även roligt. Hon fick också kondomer, sprit och speltärningar.  Sen i går fick hon andra presenter av the family. Vi började att spela spelet innan alla andra kom och jag kan säga att vi drack, vi drack som galningar. Hur kan man ens gå med på att spela dessa spel?
Man blir full som en kastrull, tro mig...

Efter ett tag droppade det in mer och mer folk. Singstar sattes igång och festen börjde på riktigt. Jag kan nog inte förklara hur roligt jag hade det med bara ord, här.. Jag kan i alla fall berätta att jag fick äran att gå ut och fråga grannarna om dem hade kondomer.. Visste att det fanns två tjejer som bodde på samma våning, så jag vinglade in( full som fan ) och frågade lite snällt, men lade även till att "vi spelar sanning och konsekvens.. Ska fråga er om kondomer, men säg bara nej.." Haha, dem började garva och jag gick därifrån, STOLT! Haha!



Ja, ni kan ju bara tänka er hur resten av kvällen såg ut.
Jag fick skjuts hem med Mattias, som tur var.. Annars vet man aldrig vart jag hade hamnat. Skickade lite småkonstiga fyllesms, ramlade i hallen, slog Daniel, skrattade, deckade. OCH VAR INTE BAKIS! Gud ville vara snäll mot mig, så jag kan bara bocka och tacka :)

Lägger även in en liten puss till Daniel som var den hjälpande handen, haha!



DEL 1
























Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Vad fina ni är :)

2010-01-25 @ 19:33:45
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0