nu är man mätt

Kom hem för ett tag sen, käkade en god middag på Amazing Thai. Sen blev vi upphämtade och åkte hem. Har varit hemma sen dess, legat och kollat på tv är det jag och Daniel har gjort.

Måste plugga lite spanska innan jag lägger mig, det var länge sen jag gjorde läxan. Det var länge sedan någon gjorde något överhuvudtaget i våran lilla spanska grupp på 10 personer. Haha, nej vi är inte någon special klass, vi har bara tur att få mucho hjälp. Alla har hoppat av eller bytt språk. Skulle aldrig göra det, våra lektioner är chill, vi har roligt och våran lärare är hur skön som helst. Så det tackar vi för!


Måste även tillägga att  jag hade uppsläppt hår idag. Haha, förra gången jag hade utsläppt var nog kanske ett halvår sen? Det har suttit i en knutt, toffs och mycket mer men aldrig varit utsläppt. Men idag var det fluffigt och hade volym så jag tog fillfället i akt och gjorde nada med håret! Fick mycket kommentarer, folk trodde jag var en ny tjej i klassen, folk kände knappt igen mig. Då kanske ni får ett litet hum om att det är stor skillnad.. Försökte ta en bra bild men den blev sådär. Svårt för folk som inte har sett det in real life liksoooom.




Kommentarer
Postat av: malin

Du var asfin i utsläppt hår! :D

2010-01-27 @ 21:46:41
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: raquel!

du va' så fin i utsläppt idag :D

2010-01-27 @ 22:10:30
URL: http://raquel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0