En riktig jälva bloggtorka!

Minns inte ens när jag skrev sist. Men har verkligen inte haft tid och inte viljat. Det jag har gjort under dessa veckor är...

Jag och Daniel var till Grekland i en vecka och hade det hur bra som helst. Bodde hur bra som helst, nära till vattnet och en helt underbar pool! God mat på hotellet? Nej, inte direkt så det blev att äta ute även fast vi hade maten inkluderad.

Var till Riga med Lena! Bodde fint på både silja festival och romantica. Sen i Riga hade vi lyxrum, med andra or det finaste rummet på hotellet. Och då var det ett vardadsrum, sovrum och en fet garderob och två toaletter. En riktig lyxresa! Skönt och behövligt var det!

Har även börjat jobba! Åsah som nu har blivit chef tog tag i allt och fixade jobbet åt mig. Så nu jobbar jag med henne, vilket är skitroligt!

Sen har jag bara varit, varit med mina underbara vänner, solat och badat!


Ikväll blir det nog krogen om jag orkar. Föra lite hemma hos Åsah med pojken och bror. Sen ut om vi har lust. Imorgon blir det jobb från 12-19 och lika så på söndag. Har jobbat 4 dagar i sträck då, stolt är jag! För det är fan inget jobb man sitter och latar sig på. Har inte tid till att blogga på jobbet, haha!!
Kan säga att jag hade skapligt ont i fötterna igår kväll, somnade när jag kom hem och vaknade tidigt. Så det kommer bli ganska tröttsamt att festa ikväll men men! På söndag kväll ska jag sova tidigt och gå upp sent! LÄNGTAR!

Nu ska jag ta och fixa till lite i rummet och sen ta en dusch!

Bilder kommer att komma då jag har ork till att sitta och ladda upp några 100 bilder...





Två smakprov, från Riga och Grekland!


                   

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0