Godmorgon torsdag!

Har sovit så bra inatt, dock vet jag inte huuur många drömmar jag drömde. Haha, sen blev jag väckt av först Sofia som ringde sen Daniel. Efter det insåg jag att det var dags att gå upp,klockan var halv 2. Men dom senaste dagarna har jag gått upp relativt tidigt så idag tog jag en lång sovmorgon, och det var hur skönt som helst.

Jag lider lite med er som jobbar faktiskt, tidiga mornar, sena kvällar, missar solen... Men det finns ju lite positivt med det ändå, pengarna..

I alla fall, idag ska jag träffa Sofia, eftersom hon åker till Grekland inatt med sin pojkvän och hans buddies. Dom kommer hem om en vecka så vi ska hänga lite innan hon åker iväg. Ska även hem till Daniel senare idag för att boka våran resa, nästa vecka är det vi som åker utomlands. Vart? Det vet vi inte än, det blir en sista minuten någonstans, där det är bra väder och mysigt.

Innan allt ska jag färga håret, om jag hinner. Om jag har tur gör jag det. Mamma slutar om 40 minuter så vi får hålla tummarna. Lite ironiskt nog har jag sovit hela hennes jobbdag. Haha, men så ääääre ibland.


Bilder från igår. Vi var först och åt på skeppet sen gick vi mot stadsparken. Hela eventet sändes i radio, och jag och Sarah fick sjunga. Har dock inte lyssnat på det så vet inte om man hör oss eller inte.  Efter att det var slut gick vi vidare mot framfickan och satt där i några timmar sen fick vi skjuts hem av Daniel. En mycket bra kväll blev det!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0