Alla överlevde!

Sådär! Nu är vi hemma igen. Jag körde till och från Arlanda och det gick hur bra som helst! Det var första gången jag körde på motorväg, körde om så det var mycket nytt. Det enda pappa kommenterade var att jag inte gasade upp tillräckligt fort när jag skulle ut på motorvägen.. Klart att det är lite annorlunda att köra på landsväg och motorväg. Men jag är nöjd trots allt.


Nu blir det snart mat, och jag är riktigt hungrig. Sen kommer Daniel hit.

Den kommande veckan är det lite att göra, jag ska prata jobb med Emma imorgon, till Lenas dagis, städa och fixa mitt rum. På lördag blir det fin middag då Åsah ska hit. Sen måste jag även börja läsa min teoribok.. Körkortet ska jag fixa, och det ska jag fixa snart. Ska även ta och boka körlektioner nu när jag är helt ledig.


BILDER KAN EJ LADDAS UPP

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg! :)



Kika gärna in på min skönhetsblogg! :) Kram Johanna

2010-06-13 @ 20:42:50
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0