Dagen innan



Sitter och dricker lite cider och vin framför tv'n. Svt 24 är på, det är invigningen av fotbollen. Mer än så här kommer jag inte se.



Idag har jag varit i skolan och lämnat tillbaka mina böcker och rensat skåpet. Dum som jag var så låste jag sen när jag gick. Inte det smartaste jag har gjort i mitt liv. Men men, får ta o köpa et nytt lås till hösten.  I alla fall, sen åkte jag ner på stan och mötte upp Sarah. Käkade lite och kollade lite i affärer. Fick inte med mig något hem, dock fick Sarah det. Innan jag åkte hem fixade jag även ett visa kort som jag får nästa vecka. Äntligen!


Kommentarer
Postat av: sofia ph

din alkis HAHA

2010-06-11 @ 00:55:20
Postat av: caroline svarar

heheheheh, busted...

2010-06-11 @ 15:14:55
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0