För jag har sommarlov!

Glömt och påpeka att jag har sommarlov! Det blev ingen avslutning imorse, även fast jag och Sofia hade bestämt att vi skulle gå. Men det regna ju som bara den imorse, så vi skippade det. Det är ändå ingen stor grej, vem bryr sig om man missar lite sång och prat i pingstkyrkan? Inte jag i alla fall..
Så jag har spenderat min dag hemma, tagit det lugnt bara.

Om ett tag kommer Sofia hit för att hämta skor och snacka lite. Sen blir det att ta bussen ner mot stan för att åka hem till Åsberg. Gänget kommer till mig och då tar vi bussen. Sen vet jag inte vart vi tar vägen, krogen, framfickan? Ja, ingen vet det än.

Jag ska snart börja byta om och se vad jag ska ha på mig.



Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

fan vad nice med ,. lov något kul planerat? ;)

2010-06-12 @ 20:53:56
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0