Första söndagen på sommarlovet!

Daniel drog hem tidigit imorse och jag sov vidare, och jag har i stort sett bara legat i sängen idag. Har varit fruktansvärt trött. Men nu har jag i alla fall gjort mig iordning, fixat naglarna som föll av i fredags kväll.. Så snart ska vi upp till Gottsunda och handla lite sen ska vi åka mot Arlanda för att hämta Jonas och Åsah.

Sen blir det middag, kanske åker ut till Daniel. Får se hur kvällen slutar!

En liten sammanfattning om fredagen hinner jag även med..
Vi var som sagt hemma hos Erik och förkrökade sen drog vi oss mot staden, vi gick först till pitchers och sen drog vi in på kalas. Där vi va ett tag och sen blev det att ta taxi hem till Gustav. Där satt vi och pratade och lyssnade på musik. Fick även höra lite sång från Gustav. Mös med Lajka innan vi tog taxin hem runt 4. Somnade sen bredvid Daniel som en stock!

Dags att åka, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0