Hallå där mina vänner!

Idag började jag dagen med att åka till Sanah, sen skulle vi till stadsparken men de blev inte så. Jag, Sanah åkte hem till Gååna och käkade frukost och sen blev det att ta bussen hem. Har legat hemma för det mesta idag, men klockan halv 7 gick jag, Mona och Helin till Maria för ett litet sminkparty.
Det var för märket mary kay, så där satt vi och gjorde oss fina och fräscha. Köpte ingenting den här gången. Vem vill slänga upp 3900 för lite krämer? Inte jag, inte i dagens situation. När jag får pengar, då ni. Då ska jag shoppa för fullt.

Bokade även in en dejt med Emma på måndag för att prata lite jobb. Så vi får se hur det blir med det, de skulle ju va kul o arbeta med smink och hudvårdsprodukter, tills jag vet  vad jag ska göra på riktigt. Men vi får se helt enkelt!


Ska snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Sanah kommer redan halv 7 till mig för vi ska till Gillinge och göra halkbanan. Och om jag är nervös? Nej, varför? Haha, jag kommer dö innan jag ens kommer dit.
Så kvart i 8 + 4 timmar framåt så kommer jag befinna mig i Gillinge.


bilder kan jag inte ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0