Blev hemma idag också




Hade feber igår, så blev hemma idag. Ringde Sofia nyss, hon hade ringt när jag sov. Vi har tydligen ingen skola imorgon. Och jag som måste dit, ska ju ha min muntliga presentation. Aja det går säkert fort(hoppas jag). Och sen hoppas jag at det går bra, tog tid nyss och det blev 7 minuter och 40 sekunder. Hoppas det blir lika långt imorgon. Har en tendens att hoppa över saker. Så vi får hoppas på de bästa!

Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag, kanske börja på ett annant arbete som ska vara inne på tisdag? Ta en promenad kanske? Har inte varit ute på ett tag nu..



Kommentarer
Postat av: hanna maria ''samme'' samils

ja ellerhur:D

2010-03-04 @ 15:56:43
URL: http://ensamils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0