**** ***** *** !!

AAAAJ! Sitter och kör med en epilator(?) på mina ben. Har gjort på ena benet, och helvete vad det gjorde ont. ( Förstår inte hur du klarar av detta Sanah.. ) Haha, nu har jag ett ben kvar!
Om jag plågas? Som fan kan jag säga!! Men men, man blir verkligen len. Och jag kanske överdriver, det är trots allt första gången, haha!


Nej, nu ska jag fortsätta.... Buhu...







Sen ska jag smörja in mig med en alovera kräm. Det behövs nog.. Kommer säkert inte känna av mina ben sen...


Kommentarer
Postat av: sofias

Åh gör det jätte ont? :( Köpte en i somras men har inte vågat använda den för att jag är rädd att det gör så ont.. haha

2010-03-13 @ 01:15:48
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0