Fredag!!

Äntligen fredag säger jag bara. Hade två lektioner idag, sen kände jag att jag behövde åka hem. Hade huvudvärk och frös. Hade feber när jag kom hem, men jag envisades tillbaka till skolan för att göra en presentation. Satt kvar i skolan till halv 5 med Sanah och Helin. Och nu är jag hemma, äntligen! Beställde nyss pizza till mig och grabbarna.

Och ikväll vet jag inte om det blir krogen eller en hemmakväll. Oavsett vad jag gör ska jag inte ligga och dega och tycka synd om mig. Ska tänka "skitsamma, det är helg" Haha!


Lite nytt som jag har köpt dem senaste dagarna är en klänning och en jacka. Allt gick på 450 kr, mycket värt!









(Bättre bild kommer)


Har även hunnit med att köpa present till Julia och Daniel. Snart ska det även inkasseras en present till Sofia och pappa som fyller år. Alla mina pengar går åt till presenter denna månad, haha!

Kommentarer
Postat av: Jane

Denna jacka har jag också haffat åt mig haha :) den är fin!

2010-03-20 @ 18:35:46
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0