Godmorgon?!

Haha, vaknade för inte så länge sen. Både jag och Daniel gick upp klockan 2, det är illa.. Men men, gårkvällen var hur rolig som helst! Sarah kom till mig, vi krökade lite och sen tog vi bussen in till stan. Och vi hamnade på kalas, det var inte mycket folk alls, men de kom mer efter några timmar.. haha! Åkte sen hem med sista bussen. Hinner komma innan för dörren, går in i Jonas rum och ska titta till Daniel, men såg honom inte? Haha, såg honom gjorde jag men jag kände inte igen honom. Någon som kan gissa vad han har gjort?



Haha, min älskling har snaggat sig! Men.. det blev skitbra! Känns lite konstigt bara, men jag vänjer mig! Ska försöka få det på bild.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0