Haha, vilken kväll!

Hej allihopa, någon som är hemma än? Kanske inte, men det är ju uppenbarligen jag.
Åkte ner till stan runt 10 och mötte upp Kicki, Sofia och Siham. Fest va planerat men festen va inte rolig nog att åka till så vi blev kvar inne i stan. Vi gick till donken och åt lite, senare kom Arpine med sin vän. Satt där ett bra tag och sen var det dags att ta bussen hem. Och det var en rolig bussresa, haha! Det satt två aspackade killar bakom mig, och dem var runt 20-23 ungefär.. Dem satt och pratade och pratade hela vägen från stora torget tills  sommarro... Här kommer deras dialog.. HAHA!

Tänk dig hur full man kan vara på en skala 1-10, båda grabbarna fick en stark 9..


fyllo 1 - Nej men du, du lyssnar ju inte på mig...
fyllo 2 - Mmm..
fyllo 1 - Du, jag måste kissa..
fyllo 2 - Jaha??
fyllo 1 - Nuuu, jag kan för fan inte hålla miiig!
fyllo 2 - Jo, men sluta.
fyllo 1 - Nej, det går inte. Jag måste plinga, jag håller på att kissa på mig!
fyllo 2 -
*SUUUUUCK*

Fyllo nummer 1 springer ut ur bussen medans hans komisar hatar honom för stunden. Det är en halvtimmes väntan på nästa buss.. Men ändå skulle han av, för att kissa! Haha, jag dog av garv, bokstavligen talat. Jag var tvungen att bita ihop för att inte brista ut i skratt.. Och för att texten ska bli rolig så måste ni tänka er in med en riktigt jävla slöddrig röst.


Nog om det, sitter nu i min säng och ska snart lägga mig, eller kanske gå och umgås lite med Jonas och Daniel. Detta var min fredag, ganska lyckad med andra ord, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0