Min älskling fyller år idag!





Min bebis fyller 20 år idag! Det känns nästan som om jag är gladare än va han är, men jag tycker födelsedagar är roliga. Haha!

Idag har det inte blivit någon skola för min del, är förkyld och har ont i halsen. Men ska nog iväg på middag för att fira Daniel, känner att jag måste( han fyller ju år ). Och jag måste även till skolan imorgon, har ett prov och ett tal som ska hållas. Så vad gör man?


Nu ska jag lägga ifrån mig datan och börja plugga. Det behövs, har inte ens tittat på något alls. Har några häften och sen två kapitel som ska läsas. INTE KUL.. Men man vill ju gå ut med så mycket poäng som möjligt, det kan inte vara roligt att ligga efter med flera 100 poäng.. Det måste kännas jobbigt.. AJAAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0