Söndag, sjukkkkling

Hela min helg har varit hur rolig som helst! Men jag borde dock inte ha gått ut alls. I fredags hade jag feber, men gick till skolan och senare blev det utgång. Hur kunde jag? Nu ligger jag och har hur ont i halsen som helst. Men jag får skylla mig själv!

I fredags var jag på krogen med Sara. Det blev kalas! Det blev även en drive in på donken och sen hem med Patrik. Och igår var jag också med Sara, vi var först på lite förkrök i Gränby och sen blev det terassen. Lite minnesluckor har man, men jag antar att det hör till!

Och idag har jag firat min pappa som fyller år. Har dock inte varit den socialaste, haha!

Nej, nu ska jag titta lite på film och sen försöka sova. Ska ta och proppa i mig lite tabletter också!


Om 20 minuter fyller min baby år!




Jag bjuder på den, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0