Ännu en ny vecka!

Nu är det inte många dagar kvar till sommarlovet! Jag längtar såå! Så nu är det bara att hålla ut och göra det bäst av allt, plugga så hårt det bara går. Sen får man ändå vila!

Idag har jag haft 2 lektioner av 4 möjliga, jappjapp! Hade muntliga nationella i engelska vilket gick bra, och sen en redovisning på filmkunskapen. Nu är två saker avklarade, jippi!
Efter skolan åkte jag och Sanah ner på stan och mötte upp Isabella! Vi gick och köpte med oss mat och satte oss vid ån i några timmar. Hur mysigt som helst, men dock var det inte så varmt som det varit dom tidigare dagarna. Men vi hade de trevligt i alla fall. Sen splittrades vi, jag skulle hem, likaså Isabella och Sanah skulle springa! Haha det är något lopp här i Uppsala, 5 km om jag inte minns fel. Haha, hoppas det går bra för dig Sanah!

                               

Nu sitter jag i min säng och viker kläder, ska byta rum idag! Äntligen! Golvet är klart och väggarna, bara valvet kvar. Och garderoben, men den kan vi hålla på med även fast jag bytt rum.

Så nu ska jag fortsätta så vi hinner flytta in lite saker i rummet. Tv'n och sängen ska in, ( i alla fall tv'n, annars dör jag). Så time to go :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0