En kort men trevlig vistelse.






Hej! Förmodar att inte många är hemma just nu, en fredag kväll klockan halv 1!? Men det är i alla fall jag, som ni märker. Satt hemma och degade tills planerna blev att åka till ulleråker för att besöka Sofia. Båda mina kompanjoner var nyktra och jag tog något glas vin.  Vi var där ett tag och sen blev det att ta bussen hem, och nu sitter jag här och ska torka bort sminket.

Ikväll får man sova själv, Daniel jobbar tidigt imorgon!
Och ingen skiva blev det heller, det kommer fler gånger Sarah! Vi kan köra skiva varje kväll och klä ut oss, gör mig ingenting. Inte dig heller hoppas jag!

Planer för imorgon? GÅ UPP TIDIGT, ja! Orkar inte sova bort mina dagar längre, så imorgon blir det kanske att övningsköra lite då ni andra ligger och är bakis!

Ska fixa naglarna lite nu innan jag sover! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0