REGN!?

Hej alla bakfulla människor! Jag klarade mig rätt bra om man säger så. Igår drog vi tjejer till framfickan och hängde där, som vanligt var det smockat med folk. Men man fick klämma sig fram! Goda drinkar och sköna människor, en sjukt bra kväll med andra ord. Berättar mer sen när jag får bilderna av Sofia, she is to busy to send them to me now, hon pluggar liksom. Vilket jag också gör men nu har det blivit en liten paus.

Idag har jag två arbeten att göra. Som MÅSTE in imorgon, så jag måste fortsätta nu. Idag kommer även mamsi hem. Hon har varit och sprungit i Götebooooorg. Hon försöker få mig att springa, men lyckas inte. Kanske ska hänga med när hon springer maran den 5? 4 mil är ju ingenting... ELLER?

Alfred Hitchcock NYWTS.jpg
Alfred Hitchcock, ett av mina arbeten handlar om just honom. JÄTTEKUUUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0