Sjuk och ännu mer sjuk

Japp! Då har man blivit förkyld, igen.. Jag kan inte ha starkt imunförsvar. Men men! Och skola blir det i alla fall, har liksom inget val. Har så sjukt mycket att göra.

Idag hade jag prov i engelska, imorgon har jag nationella i spanska, på onsdag har jag nationella i engelska och internationell ekonomi. På torsdag har jag ett tal som ska hållas i engelska, och nästa vecka ska jag lämna in ett arbete i filmkunskap. Roligt va? Nej, inte speciellt.. Så jag ska till skolan vare sig jag vill eller inte. Kanske blir att skippa någon/några lektioner då jag har prickat av dessa saker. Annars kommer jag ligga död på fredag morgon. Och det vill vi inte.



Dagens bilder!! Andra båtturen idag! Mycket mysigt, och mycket bra väder! Lyckat!

                          
                         
                        
     
                      
 
                      

                      

                      

                         



Nu ska jag ta och läsa igenom ekonomi boken en sista gång för ikväll. Har i alla fall orkat sammanställa två kapitel ner på lite papper. Underlättar en hel del!

Hörs imorgon någon gång, går sent och sen blir det plugg. Som verkligen alla älskar! Nej, lite mindre av det, tack.

Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0