3 ½ år idag!

Den här dagen kommer jag bara att plugga, givetvis göra pauser för tv tittande. 4 program idag, ojoj.. Nej men jag ska försöka plugga så gott som jag kan. Håller på att göra en fin liten sammanfattning av alla texter som kommer komma på provet imorgon. Imorgon har vi första svenska provet med Micke. Det är andra året vi har honom och det är första provet vi har med honom...? Ganska sjukt! Hoppas bara att det är enkelt och inte äckligt svårt..

 

Idag firar jag och Daniel 3 ½ år! Han är ju inte hemma så vi får fira den här dagen när han kommer hem. Förslag på vad man kan köpa? Någon som vågar kommentera? Skulle uppskattas! Har försökt och klura själv men det är ju inte det lättaste, att köpa present överhuvudtaget är så galet svårt, speciellt till killar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0