måndag 11 oktober

Tjolahopp! Det har hänt lite saker idag, för en gångs skull! Haha nerjå, men började dagen med ett stort kickoff möte med alla uf företagare i UKK. Där satt vi och lyssnade på hur folk har skött sina uf företag och bland annat fick vi se en trollkarl gå på glas, någon avslutade med en fin liten fråga och frågade om han inte blödde, jo det gjorde han, litegrann.. Ganska roligt att se, galet med andra ord.


                  

Efter det gick jag vidare till min buss som kom precis, bra tajming där! Sen hände det, hoppade av bussen vid mig som vanligt. Och även en man och ett litet barn. Om ni har läst aftonbladet så har ju en pappa kidnappat båda sina barn, hans dotter och son. Och jag är nästan helt säker på att det var dom som jag såg. Det första jag gjorde när jag kom hem var att leta rätt på gårdagens tidning och kollade på bilderna för att se om det kunde ha varit dom, och de var skrämmande lika. Ringde då polisen och blev kopplad till stockholm och fick då berätta allt. Nu kan jag bara hoppas på att det var dom jag såg.  Hellre att ringa en gång för mycket än en gång för lite.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0