Jag är hur rastlös som helst

Sitter på Daniels golv och vet inte vad jag ska göra, vill äta något vill bada. Och han ligger och sover. Han ville sova en stund. Men han kommer ju vara som en zombie sen, han kommer bara vara ännu tröttare. Med andra ord så har jag skittråkigt. Men vad ska man göra? Klockan är halv 12, jag ska upp 7 imorgonbitti, och vill göra något? Trött på skolan med andra ord är jag också. Blä på allt just nu.
Borde även ha pluggat mer matte, men får göra det hela dagen imorgon istället!

Nej, ska väcka Daniel nu. Innan jag somnar ska jag ha badat och ätit, annars kommer jag vara en hemsk person imorgon när jag vaknar. Haha!

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: Precis , kanske till maskerad. :)

2009-11-30 @ 23:43:18
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0