Kan man tro det eller inte?

Nu har jag legat och spelat tims och kollat på tv ett bra tag. Daniel sitter här bredvid mig i sängen och spelar poker och pratar i telefon. Inte så ovanligt och självklart har man ingenting att säga till om. Bäst att vara tyst så man inte blir påhoppad, haha! Ska snart tvätta bort mitt smink sen ta något att äta sen krypa ner och lägga mig. Skola imorgon, och om man somnar fort blir det fredag innan du ens hunnit öppna ögonen! Men innan ska jag väl ta och läsa bloggar, som vanligt. Och till er som har bloggar och aldrig uppdaterar, lägg ner din blogg :)


Jag älskar att läsa Kissies blogg. Även fast det är skitsnack och lite bimbotalk så får det mig att skratta. Det är alltid kul att läsa om hur blåst hon är, ja, jag tror att hon är som hon är i bloggen. Därför får det mig att skratta ännu mer! Och eftersom jag ääälskar rosa mjukisdresser älskar jag hennes blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0