Angående bloggsvar

Hej alla fina! Det var ett tag sen jag skrev här och har egentligen inte tid nu heller. Men jag har fått mycket klagomål på att jag inte skriver...så ofta. Så jag ska ta och skärpa mig!

Sen det här med bloggsvar inbjudan, det har jag ju inte fixat än. Alltså har ingen fått en inbjudan än. Men nu är det fler som har skickat in och vill vara med, så nu säger vi så här: I slutet av den här veckan alltså på söndagen senast ska jag ha dragit fram en vinnare. Vinnaren kontaktas via mail och kommer även att skrivas ut här. Så håll utkik, och som sagt det är inte för sent för att vara med! Skriv bara en liten kommentar varför just du ska vinna och glöm inte skriva din mailadress för guds skull! :) Lycka till!


Har även lovat er massa bilder, och det ska ni få. När jag har tid. Just nu har jag inte tid. Haha, så en annan dag, men som sagt ska försöka blogga mer. För er alla bra och fina människor som fortfarande läser min blogg, trots att jag inte uppdaterar. En fet puss till er!


Om några minuter blir jag upphämtad för att åka iväg att äta middag hos farmor. Det är bra, vi har ingen mat här hemma. Sen ska jag hem, och göra ? Jadu, det vet inte jag och inte du heller.



En bild på mig och några vänner från förra onsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0