det blev ändå en lång dag i skolan

Slutade egentligen halv 3 idag, och kom hem halv 6. Fick vänta på bussen i 30 minuter, förs häcken av mig! Men tillslut kom jag hem, käkade lite och sen har jag gjort min företagsekonmi läxa.

Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, antingen gå på bio eller åka hem till Sanaa på lite myskväll. I den här bloggen skriver jag om vad jag gör, jag leker inte hemlig. Och dittan och dattan, en blogg är till för att man ska dela med sig om vad man gör. Inte för att hålla sitt liv hemligt för då har man missuppfattat hela bloggrejen.

Ska göra det sista på läxan nu!

Kommentarer
Postat av: sofia ph

hahaha skön du ee

2010-01-28 @ 20:35:24
Postat av: sanah

Jag håller med dig gumman :)<3 nu blire MYYS kväll här hos miig men tycker ni borde skynda på lite innan jag somnar hahah <3

2010-01-28 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0