Längtar till vecka 8

Dagen har gått fort, och det har varit skönt. Det var dock jobbigt att gp upp i morse.. Men men, har varit hemma ett tag nu och ska börja kika lite i mina föratgsböcker.. Ett stort och jobbigt prov ska göras på torsdag. Det ser jag inte fram emot, hatar företagsekonomi. Det är riktigt svårt, men det är bara att plugga!




Mer ska jag inte göra idag, jo ska kolla på paradise hotel såklart! Klockan 10 börjar det, det får ni inte missa! ( Jag älskar programmet, ja! ) Sen ska jag lova mig själv att komma i säng 11. INTE SENARE, det funkar inte att vara uppe till 2 och tro att man ska vara pigg på morgonen. Det ska bli en ändring, annars är det jag som kommer sova på varje lektion till sommarlovet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte också plugga, insåg att jag inte hade uppgiftsboken så tänkte bara lägga mig och läsa igenom i "läsboken" men somnade på 0,2 sekunder.. haha :(

2010-01-18 @ 20:30:59
Postat av: sofia ph, det var jag som kommenterade

2010-01-18 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0