Time to inta the bed

Nu har jag tvättat bort sminket och ska ta något litet att äta. Sen ska jag hoppa i säng. Har en kort skoldag framför mig, det ser vi fram emot. 3 lektioner, slutar kvart i 1. Raquel har dock bara två, den jävlen ska ta sovmorgon. Haha, inte jag. Så det är dags att man hoppar i säng innan man blir för trött.

Har även suttit och kikat på lite stuff på nätet, kan dock inte säga vad. Risken är att det blir ännu värre. Imorgon ska jag be mina vänner att tag tag i saken så kan jag säga. Riskerar inte att bli av med dessa 3 små sötingar..

Aja, nu ska jag stänga av datan.. GODNATT MINA ÄLSKADE LÄSARE, förutom några få :)TJING



29 DAGAR KVAR!


Kommentarer
Postat av: kristina

kattig brud

2010-01-21 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0