Första lediga dagen på 4 dagar!

Har nu jobbat 4 dagar i sträck och idag är det den första dagen jag är ledig. 4 dagar kanske inte låter mycket, men det har varit slitsamma dagar och jag har varit helt slut, varit på krogen tills 4 och va uppe och jobbade nästa dag, så jag är ganska slut.
Så idag sov jag till halv 12 vilket var helt underbart! Sen övningskörde jag lite med pappa och handlade även lite. Nu sitter jag i sängen och har precis ställt in mat i micron och ska äta frukost, en sen frukost med andra ord. Sen ska jag ta och fixa min garderob. Det finns bilder på hur den såg ut tidigare så ni får en bild sen på hur det ser ut nu!

Nu är maten klar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0