Bloggtorka..

                                


Har inte bloggat dom senaste dagarna, har helt enkelt inte orkat.

Men kan sammanfatta de senaste dagarna i detta inlägg.


I onsdags drog jag hem till Arpine och förkrökade med henne och Kicki. Sen drog vi ner till vip, till prick 9 för att slippa betala inträde. Vi hann och det var precis. Under kvällen sprang jag och Arpine ner till donken och köpte hamburgare, haha hon var hungrig! Därefter träffade jag på Jonas på pitchers. Hälsade lite snabbt sen gick vi in tillbaka på vip. Där var vi hela kvällen tills jag blev ganska för full, och tog bussen hem. Den stod på torget när jag var vid JC, och jag hann. TACK GODE GUD!
Somnade sen ensam i min säääng.

När jag kommer hem fick jag sms av min bror som sa att jag skulle träffa Åsahs chef för att prata jobb.
Så jag fick ställa klockan och gå upp tidigt dagen efter..

Klockan ringde och jag kände mig lite bakis, men jag hade inget val. Fick åka ner på stan och träffa André och prata jobb. Jobba lite extra blir det, vill ju va ledig rätt så mycket under sommaren. Samtalet gick i alla fall bra och jag ska få provjobba.

Och igår var jag, Daniel och Jonas ute med båten. Vi åkte in till stan och låg vid stadsparken ett tag, träffade på Åsah med vän och sen köpte vi med oss lite mat. Kvällen slutade hemma hos mig.

Och idag? Idag har jag städat mitt rum, fixat med kläder och slängt kläder. Och snart blir det middag.
Efter det kanske jag ska vara med Sarah, det var allt för länge sen vi sågs.




Lite bilder på min garderob, den är ej klar än. + bilderna är av dålig kvalité!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0