Hola mina vänner!

Länge sen sen sist! Har i princip bara tagit det lugnt, varit med mina vänner och solat och badat.
Idag var vi ute med båten från 11-halv 7, så jag är ganska slut. Övningskörde även hem från Fia och sen blev det att åka tillbaka hem till dom för att äta middag, sen fick jag skjuts hem av Daniel.

Har gått igenom dem flesta priserna för alla produkter som jag kommer att sälja. Ska ta och kolla igenom deras cd skivor och sen ska jag nog köra en liten provklass, sen ska jag köra igång på riktigt. Vänner först sen kommer jag ta alla kunder. Kommer att skriva ut hur allting går till senare. Kommer att kunna ta beställningar från alla. Och sen om ni vill kan jag lotta ut några produkter här i bloggen. Om det går som det ska kommer jag att skaffa en egen hemsida, där alla kan beställa ifrån. Vilket är mycket smidigare, som jag har sagt förrut. Men, det kommer att komma mer info om allt sånt lite längre fram då jag har kommit igång!

Nog om jobb.

Imorgon ska jag träffa Sarah, men inte tidigt, haha! Ska sova ut, vilket jag inte har gjort på några dagar nu. Så nu vet du det Sarah!

                        

                        


Har bilder ifrån Sanahs födelsedag, båtturer, London, valborg, midssomar och massa mer att visa er som jag inte har hunnit att göra än. Jag lägger även upp videosar på min facebook, gå in där för att se!

Nu ska jag ta och sova men om ni har tur så hörs vi imorgon, bara att kika in.


OM NI VERKLIGEN INTE VILL MISSA NÅGOT, lägg till mig på bloglovin. Finns en ikon i vänsterspalten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0