Long time no seeeee!

Hej! De va ju ett tag sen jag skrev här. Har gjort allt möjligt, förutom att sitta vid datan. Vilket har varit skönt!

I fredags firade vi Sarah som tog studenten! Efter en lång dag så drog vi hem till Anna där vi fortsatte och kröka. Efter det blev det krogen. Där vi dansade loss, för mig blev det hemgång klockan 2 och somnade sen bredvid D.
I gårkväll blev det att va med Sarah, vi spelade wi spel och satt och pratade på hennes mysiga ballkong. Sen var jag tvungen att åka och handla lite innan jag åkte hem till Daniel. Vi plockade med oss mat och satte oss vid en mysig liten strand på andra sidan. Där satt vi hela kvällen och mös.

Och dagen i sin ära har vi spenderat ute på båten. Musik, godis och chips och mycket sol. Åh, älskar sommaren!


Nu ska jag ut ett tag med Jonas. Bilder kommer sen:) Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0