Middag och uppträdande står på kvällens schema!

Nu har jag sminkat mig och tagit fram kläder. Om en halvtimme ska jag ta bussen ner mot staden.
Ska äta middag med Sarah och hennes pappa vid framfickan, på båten som ligger i ån. Sen ska vi röra oss mot stadsparken för att kolla på uppträdanden sen vet jag inte vart jag och Sarah tar vägen, det beror på vädret och allt sånt "viktigt".

Vet dock inte vilken väska jag ska ha, haha stort problem.. Ska man proppa ner ett paraply eller ska man chansa och hoppas på att vädret blir bättre? Ingen regnjacka blir det, det är något som är säkert. Får försöka leta rätt på något litet paraply så slipper jag ha med mig en stoooor väska..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0