Dagen beskrivs såhär - mysig

Heeeej! Haft en bra dag? Ja! Tisdagar som brukar va dom jobbigaste i veckan förövrigt.. men idag va allting så skönt! Vädret gör allt. Efter lunchen satt vi och solade lite på baksidan och snackade lite skit. Dagarna blir bara bättre och bättre, det tackar jag vädret och mina vänner för.


Efter skolan blev det att åka hem till mig. Sofia följde med och vi satt här ett tag innan hon drog iväg med pojkarna. Det jag har hunnit med sen dess är att titta på tv, käka och nu håller jag på att färga håret. En aning ljusare, om det lyckas.. Har så mörkt så det är tveksamt om det blir någon ändring, haha! Men vi får väl se helt enkelt. Det är inte bara jag som tar till färgtuben nu, Sofia har påbörjat sin process att bli blond igen.
Får se om jag också lyckas, ska dock bli ljusbrun och inte riktigt blond.

När håret är klart ska jag ta och börja plugga, har internationellekonomi prov imorgon. Som jag måste gå G på annars är jag typ screwed(?). Jag frågade om jag får ig i allt om jag bara missar detta prov, hennes svar blev glatt ja. Men hon sa även att jag får göra om provet tills jag klarar det. Haha, roligt? Nej tack. Så detta ska vi klara tjejer. Det är inte bara jag som ska plugga, S & S ska ta åt sig också. Aka, kurd och PH med andra ord.


                       
                                                                 Ge mig dessa ben, nu.


Kommentarer
Postat av: sofia

sv:nej , de va så jag tänkte.. jag är ju bara en i mängden typ, varför skulle han lägga till mig typ?;)

2010-05-18 @ 19:37:48
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi åh tack så mkt sötnos:)



bruna fina ben:D

2010-05-18 @ 19:52:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Adine

Att du vågar färga håret själv! Det har jag slutat med, sista gången var när syrran gjorde mig gulhårig istället för blond^^ Så nu går jag bara till frisörer! :P Och nej, de där bruna benen säger man inte nej till!



Svar: Tack så mycket! :D Ja, visst är de söta? Riktigt mysiga djur.

2010-05-18 @ 21:30:42
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0