Ta ingen för givet, aldrig

Det var ett tag sen jag skrev här, igen.. Den senaste veckan har jag varit med tre av mina närmsta vänner. Vi har ställt upp för en av våra vänner som behöver oss så mycket just nu. När något svårt händer är det viktigt att inte ge upp utan att fortsätta kämpa.

Det är inte lätt ibland, vad ska man göra när man inte kan göra nåtot? När inte ens ord hjälper. Vad ska man ta sig till? Kärlek och värme är det man kan ge, man kan ge sitt stöd och bara finnas där. Och vi har varit hos henne hela veckan för att ge henne vår kärlek, nu när hon behöver den som mest.

Gråt inte för att han är borta, han finns alltid inom dig.
Du har hans röst, den finns i dig, du kan höra den när du vill.
Du har hans ansikte, du har hans kropp, han finns inom dig för evigt.
Slut dina ögon och du har honom framför dig, allt som finns kvar finns inom dig.
Ni är jämt tillsammans. Ni har fortfarande varann, det kommer ni alltid att ha.
Era minnen ni har skapat kommer du aldrig att glömma. Du har honom tätt intill dig,
hela tiden, halsbandet är ett minne. Ett minne utav honom. Jag kommer finnas vid din sida
så länge du vill, jag kommer att vara där när du går igenom svåra tider. Jag kommer att vara din vän
tills den dagen jag inte längre finns. Vi alla finns här för dig, alltid.



      



Kommentarer
Postat av: johanna levine

jättefint skrivet caroline!

2010-09-03 @ 18:05:28
Postat av: sofias

fint skrivet, ni är allt bra ni!

2010-09-03 @ 18:11:29
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/
Postat av: Monaremadi

fett gulligt gumman <3

2010-09-03 @ 18:15:45
Postat av: renman

vila i frid :( <3

2010-09-03 @ 18:33:06
Postat av: raquel

fint skrivet carro <3

2010-09-03 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0