Arbetet är klart och vi har kollat klart på PH

Kom nyss ner från övervåningen, satt och kollade på paradise hotel. Haha, jag dör! Det är ett patetiskt program, men jag älskar det. Det är alltid någon som skämmer ut sig, varje gång. Men men, det är ju kul att se på, som jag har sagt tidigare.


Och om ni har missat programmet så klickar ni bara er in på tv6's hemsida där ni kan se alla avsnitt!

Nu har jag ingenting för mig, sitter nere i soffan med Daniel. Har inget skolarbete att göra så jag är fri för kvällen. Kanske komma i säng "tidigt"? Nej, jag vet att det inte kommer att hända, men ska försöka få med mig Daniel så vi kan lägga oss i hans säng för att bli lite trötta :)

Imorgon slutar jag halv 5, inte roligt alls. Men får hoppas att dagen går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0