Filmtittande

Sitter och kollar på massa filmer, just nu tittar jag på John Tucker must die. En gammal goding, haha! Ska väl snart gå och lägga mig, ska först ringa och prata lite med Daniel. Han kommer ju hem imorgon, så det ska bli kul!



Ska även upp imorgon, halv 1 kommer farmor och Lena och då blir det lunch och sen ska vi öppna paket! Haha, längtar ganska mycket nu. Har plågat mig själv i några dagar, paketen har bara legat och degat där under. Och nu när julafton har varit har jag ännu inte fått öppna några, men IMORGON!

Ska sova snart så går tiden lite fortare!


Kommentarer
Postat av: Maj

tack! :)



Gör du då? sovit bra efter all julklapps öppning+

2009-12-25 @ 05:26:26
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0