Har varit hemma idag

Blev ingen skola idag, min huvudvärk har hållit i sig men det har blivit lite bättre. Har knaprat lite alvedon så det ska nog bli bra snart. Dagen har jag spenderat i sängen, sen passade jag på att övningsköra lite för pappa skulle iväg och bakat peppisar. Åh, älskar det. Det är en sak som får en att fatta att det är jul. Nu är det bara granen kvar!



Om inte ens två veckor slutar vi skolan, och jag kan inte längta mer!
Lite saker jag ska fixa innan jul är, skolarbeten, mina naglar, julklappar och mitt ostädade rum. Innan jul så ska allt detta vara fixat!

Lägger upp lite bilder senare ikväll!

Men nu ska jag titta vidare på paradise hotel!

Kommentarer
Postat av: Qb

gör du då?

2009-12-09 @ 21:22:40
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0