Hemma och ska sova!

Min kväll har varit bra. Började med att jag och Daniel gick ut och åt, på el forno. En tre rätters middag blev det, sen efter det åkte jag vidare till Sanaa för trevligheter, mina tjejer ringde och föreslog att man skulle komma. Fick skjuts dit och där satt 4 tjejer och goffade chips och godis i mängder! Vi kollade på en helgalen film, som typ handlade om.. sex och nakna tjejer? Haha, den var i alla fall rolig. '
Sen var mamma snäll och hämtade upp mig i Gränby!





Träffade även Jonas och Linus och hans bror som var ganskaaa packade. Linus berättade om hur det gick med hans kanin. Den hade tydligen fått världens päls, ååh. Min lilla bebis, ska ta och berätta för Thomas hur lilla " H.H" numerade kallad Putte mår.

Nej, nu ska jag faktiskt sova. Ska upp 8 imorgon, en LÖRDAG! Haha, ska åka iväg och handla och även kolla på lite julklappar med mamma. Och köpa hårfärg! Så börjar jag in lördag!



Kommentarer
Postat av: Alina

natti:)

2009-12-12 @ 01:52:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

vi har vart tillsammans i drygt 1½-2 år :) låter som en kanonlördag!

2009-12-12 @ 12:37:22
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0