Lucia och tredje advent!

Godmorgon på er! Vaknade för en timme sedan, sen dess har jag lagt i sängen och kollat på IDOL. Såg inte i fredags så nu passar jag på. Tycker rätt person vann, eller vad säger ni? Det har varit mycket snack om Eriks flickvän, han tog upp henne på scenen och sen stod hon kvar. Alla har i princip sagt att hon borde ha gått ner och att det var pinsamt av henne. Vet inte vad jag ska tycka. Han ville väl antagligen ha kvar henne eftersom han stod med henne hela tiden.

I alla fall, idag ska jag färga håret. Köpte hårfärg igår, så nu ska det bli lite mörkare. Och sen ska jag väl plugga lite, eller vad säger jag, MYCKET!



Kommentarer
Postat av: raisa

tack så mycket :D

2009-12-13 @ 17:33:43
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0