Nu är mitt rum klart!

Nu har jag städat rummet, det blev otroligt fint. Kommer inte ens ihåg att mitt rum var så stort. Man kan faktiskt se mer än hälften av mitt golv. Tidigare fanns inget golv, mitt golv var mina kläder. Nu kan man gå i mitt rum utan att kliva på saker. Min pappa kommer bli överlycklig när han kommer hem imorgon.  Haha! Det är inte ofta att jag har ett välstädat rum, så tro mig, han kommer typ gråta av lycka.

Man kan även se att jag har ett skrivbord. Innan var det täckt av massa saker, tidningar, hårklämmor, papper.. Ja, allt du kan tänka dig.








Här kommer några bilder sen skolavslutningen!













Påväg till skolavslutningen. Vi hade spenderat morgonen hemma hos mig :)






 Nu ska jag sätta mig ute i vardagsrummet och kolla på tv och få lite massage. Vilken lyx va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0