Ångest över onsdag!! HJÄLP

Åh, varför är jag inte smart för? Jag kan inget... Matten är som japanska och jag har fastnat för länge sen.. Ingen kan hjälpa mig så Daniel sa att jag var tvungen och försöka sen får vi åka hem till honom imorgon. För hans föräldrar kan detta, tro mig. Om jag vore så smart skulle jag nog inte sitta och blogga här utan jag skulle befinna mig på en strand och va stenrik( med ett bra jobb ). Men nu har jag oturen att jag föddes osmart. Matte är inte min grej. TRÅKIGT FÖR MIG!





Nej, istället för att sitta här och skriva massa tråkiga saker om skolan ska jag försöka komma vidare. Sen sitter jag också och kollar på silent libary(?) som har premiär idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

matte är ju kul! haha

2009-11-05 @ 09:38:40
URL: http://baneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0