Det blev en mysig lunch på stan!

Hade ingen engelska, så vi drog ner på stan. Jag, Anna och Mathilda. Käkade lite sen drog jag vidare för att övningsköra med mamma och pappa för att kolla på tapeter. Sen var jag duktig och körde hem också, med volvon denna gång. Läskigt men det gick bra! Sen dess har jag varit hemma och kikat på lite möbler på internet som jag ska ha till det nya rummet. Sen har vi också rivit ut lilla badrummet, skåp och allt liknande! Nu är vi på gång kan jag säga. Snart har vi vårt nya badrum!

Äntligen försvinner dessa hemska tapeter! JAG SPYYYR!





Vad jag ska göra resten av dagen återstår att se!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

har tjorv med mailen.. Jo jag gör designer IBLAND =9

2009-11-16 @ 22:27:23
URL: http://alexandraneudatjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0