för er som inte är lediga imorgon, HAHA

Ligger i Daniels säng, och är fortfarande mätt efter middagen. Har även kollat på lite program på internet och självklart kollat på när Daniel spelat poker. Just nu vinner han för fullt, om man tar hem hela turnerigen vinner man 60 000 dollar och en bil. Det skulle allt vara något, man kan väl i alla fall hoppas!



Även fast jag är ledig så har jag ångest över skolan, har ett matte prov på onsdag och jag mår dåligt över det. Hatar matte, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag är glad att jag slipper matte i 3:an. Men det är ju ett tag kvar tills jag går i 3:an, och får helt enkelt vänja mig att jag kommer må dåligt över dem hemska mattelektionerna i skolan. Om jag ändå var lite smart när det gäller matten, men nej. Haha! Aja, imorgon och på tisdag ska jag plugga, på tisdag ska jag spendera natten här så jag får hjälp av Uffe och Anna-Lena. Mina päron är inte så smarta som dem kan jag säga. Och jag kan tillägga att det är jävligt jobbigt, men nu är det som det är..

Nu ropade Sofia och paradise hotel börjar om 5 min, hade glömt bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0