Gårkvällen var allt annat än dålig!

Igår var jag och Daniel på maskerad. Vi var ovanpå kvarnen, och det var inte överdrivet mycket folk men jag hade det roligt. Fick i mig lagom mycket saft och det gjorde min kväll! Träffade även Sofia och Maja som jag inte träffar så ofta längre. Aldrig nästan, så det var roligt! Sen att vissa var aspackade gjorde kvällen så mycket roligare. Heilborn var full som en kastrull och han babblade på om helt sjuka saker. Sen hade jag även lust och be en tjej dra åt helvete. Gjorde det inte dock, kanske lika bra. I alla fall, slutade upp i min säng runt 2 och jag är inte bakis idag, tack och lov!

Vad ska jag göra idag? Göra 2 svenska uppgifter, förhoppningsvis färga håret. Hårbotten blev för ljus som jag nästan kunde tro. Sen om mamma och pappa blir klara med rummet kanske man hinner övningsköra lite också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0