Hur kan man vara så seg?

Är snart klar med mitt arbete nu. Har en sak till att skriva om. Äntligen känner jag! Är inte alls pigg, har svinont i armarna. ( Kan knappt klä på mig själv).. Daniel har fått hjälpa mig att komma upp ur sängen, skulle prova och ligga på mage, och sen kom jag inte upp. Så det är rätt jobbigt att vara mig just nu.. Aja..

Imorgon är det ju helg! Har 3 lektioner, får se om jag går på den första. Den är på morgonen och sen har jag håltimme till halv 2 liksom. Inte speciellt lockande, men vi får se hur jag mår imorgon och ikväll!

Men en sak som får mig på lite bättre humör att jag sitter och pratar med Daniel på msn. Camen är på och det gör mig glad att få göra någonting annat än att bara skriva hela tiden. Vi planerar att gå på bio, eller i alla fall göra något roligt. Jag kan inte direkt göra något ansträngade.. Vill inte förknippas som ett retard :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0