Imorgon är det fredag, längtar redan nu!

Jag har frysit häcken av mig idag! Precis efter när vi hade slutat satt vi alla tjejer ute och pratade, bara då frös jag.. Sen blev det att vänta på bussar, gå från bussen.. Åh, pain! Det är okej att det är kallt när det är snö ute, annars inte! Så ge mig lite snö så blir jag på en aningen bättre humör!

Aja, nu ska jag sluta vara arg. Idag måste jag göra företagsekonomin skiten.. Vi ska skapa ett företag och göra en affärsidé tills imorn.. Orkar inte och jag fattar inte så mycket av det heller, så vi får se hur det blir med den saken. Annars ska jag nog börja på min svenska artikel, vet inte när den ska vara inne så det är bäst att få in den så fort som möjligt!

Jag ska även laga mat idag, ingen är hemma. Eller jo, Jonas och Daniel men dem ville ha pannkakor, och det kan dem inte ens.. Inte jag heller så för mig blir det något lättlagat. Pommes och korv, det blir det nog!

Så här såg jag ut idag:






Tröja: Gina Tricot
Leopard leggings: Lindex
Klocka: Thailand


Kommentarer
Postat av: raquel

svar: hihi glömde svara! men om du nu så gärna vill veta skj, hah! 21 år :)

2009-11-19 @ 16:38:49
URL: http://raquel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0