snart ska jag sova!

 Ska ta och fixa sängen sen ska jag tvätta bort sminket. Sen intar jag sängen, känner mig som en död människa Får se om det blir skola imorgon. Men men..

Mår dåligt över att min blogg är så ful! Ingen som kan tänka sig att göra en design? Eller tipsa om någon? Och snälla, kom med en åsikt för en gångs skull. Ni sitter och läser min blogg men kan inte ens kommentera? För er som inte vet hur man gör, ta reda på det och gör som alla andra och var en kärleksfull och god läsare :) Or else, pff... JAAAPP..

Nej, har inget mer att skriva. De har blivit torrt dem senaste veckorna, vet inte varför. Allmänt trött och uttråkad pga vädret. Jag ska bättre mig, promise!



Kommentarer
Postat av: Sara

Har du gjort läppförstoring? :D

2009-11-17 @ 12:36:01
Postat av: caroline svarar

Haha nej, det har jag faktiskt inte. Har lärt mig hur man får större läppar utan ingrepp ;)

2009-11-17 @ 17:40:03
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0