Jag är tillbaka, alla käraaa läsare!

Haha, jag har inte bloggat på ett tag nu så jag kände att det var på tiden. Har haft fullt upp med andra saker. Kan berätta lite om helgen..


I fredags: Jag och Daniel drog hem till Nisse där det var lite förpärla, innan alla skulle på krogen. Det slutade med att jag, Daniel, Jonas och Angelica stannade kvar medans dem andra drog. Det blev en cykeltur till statiol och sen taxi hem. Somnade runt halv 3 med min kära pojkvän bredvid mig i sängen!

I lördags: Spenderade kvällen hemma hos Daniel, för att Fredrik fyllde 25 år! Det blev en god middag och mycket prat. Och poker såklart.. Somnade runt 2 i ett överdrivet varmt rum..

And today: Har hunnit vakna, åkt hem till mig och sen dess har jag suttit och pluggat. Skrivit på mitt etik prov som vi har imorgon. Tror det kommer gå bra, vi har bara 15 frågor att plugga på. Så nu kanske man kan satsa högt!

Nej, nu ska jag kolla lite på mammas pojkar och fortsätta skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0