Om jag hade chansen, klart jag hade gjort det!

Har precis ätit nu, sushi blev det! Så nu är man mätt och glad! Innan det färgade jag håret. Resultatet blev mörkare, men inte riktigt bra. Min hårbotten är envis, men det blev ju bättre så jag är nöjd.

Det jag ska göra resten av kvällen är att duscha, städa lite, spana lite på vilken stad jag ska berätta om tills på engelskan... hmm.. ja, det är väl det jag ska göra resten av kvällen.  Och självklart kolla på tv, klockan 21.00 är det " härmed förklarar jag er chuck och larry" och sedan efter det är det premiären av paradise hotel. Haha, det måste jag se. Ser fram emot att se vilka som är med! Maha!



Nej, nu ska jag kolla på gossip girl!

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh sushii :( var det gott?

2009-11-16 @ 15:33:52
URL: http://reject.devote.se
Postat av: sofiiiiiiaaaaaaaa

ÅH PARADISE! haha ska kolla idag på sexan :)

sv: det vart totalt 109, haha läsarekord vettu, brukar inte ha så många annars :)

2009-11-16 @ 21:06:12
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0